09 september 2012

Søndag i heimen!

men Ronny dro på jobb for det halve dagen. Etterpå måtte han til Tjelle for å hente noen dekk. Så jeg og ungene var hjemme alene. Guttene såg på film og spilte litt.
Jeg og Daniel Alexander skulle egentlig på villmarksleir i helga, men den ble avlyst pga dårlig vær og nysnø i fjellet. Skikkelig drittvær fredagskveld og lørsdags formiddag, men utpå dagen kom sola frem. Typsik det!

Jeg og silje christina gikk en tur i lysløypa. tok med oss litt lyng og diverse tilbake. Pyntet i de 3 små spannene jeg har ute! Så fornøyd ho som fikk gjøre det da. ;)


Ellers ryddet vi litt på loftet, la bort sommerklær og tok frem stilongser og litt tykkere jakker! På tide nå,men alt for tidlig. Så jeg håper været tar seg opp igjen slik at vi kan få en fin september og oktober!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...