13 september 2012

Endring i planene for dagen

Ja det ble endring på endring og enda en endring!
Nesten så jeg ikke får tid å oppdatere kalenderen min en gang før det det blir endringer!


Avtalte å besøke ei venninne først, men så ble møte i Molde i går utsatt. Så fikk jeg et nytt møte i byen etterpå. Så da måtte jeg ringe mamma å si jeg kom senere for å partere en hjort.
Men ble jeg oppringt av en tidligere nabo på Tjelle om jeg ikke kunne komme på fredag og partere en hjort der. Så heller hjelpe mamma på lørdag. For det henger da 2 hjorter som trenger å komme i fryseren snart.
Så da er det bare å belage seg på å få litt mat ned i fryseren!!



2 kommentarer:

  1. Travel dame ja ;)
    Må henge deg på noen stikk-ut-turer nå før sesongen avsluttes!

    SvarSlett
    Svar
    1. ja nå har det vært helt grusomt travelt med alle disse møtene i molde. det går med så mye tid også..

      Får prøve på en tur til ja!Tirsdag er det party og onsdag er det møte vet jeg nå ihvertfall

      Slett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...