20 august 2012

1. skoledag i 2. klasse

Så var ferien over og jeg vil skrive sommeren også. 
Men vi kan vel få noen fine dager i august og september!
Så det er vel bare å håp!

Jeg og Daniel Alexander var til byen på fredag for å kjøpe klær til skolestart! Var ikke så nøye i starten med klærne, men så fikk han velge litt selv. Så han ble rent fornøyd til slutt!

Jeg la meg på sofaen før vi skulle dra med en skikkelig hodepine. Plutselig var det daniel som spurte om vi skulle gå  og da var det ikke lenge til vi skulle være på skolen. Var jo klare til å gå ut døra begge 2 egentlig, men kamera og mobilen ble igjen. Så jeg får sniklåne bildene som ble tatt på skolen i går. 
Mange klasser hadde fått flere elever over sommeren, men Daniel sin klasse var de bare kjente fjes, en skikkelig gutteklasse. Men 1. klassen er akkurat lik den også, bare 3 jenter der også!



En som kom hjem og hadde lekse allerede. Var så fint vær og siden alle andre var i bhg og på jobb. Satt vi oss like godt ned på verandaen. Men vi må nok flytte oss opp på rommet igjen slik at vi får fokusere på det vi skal fremover.  Var litt gøy å ha lekse igjen, selv om det var en hard kamp i fjor med disse leksene.

4 kommentarer:

  1. Hei Else Marie...

    Spenende med skolestart ja...men ikke så fult kjekt med lekser da...
    Her er det ingen lekser denne uka...bare for Anette..men hun går jo i 7klasse da...

    Ha en fin dag..

    Klem fra Britt.

    SvarSlett
  2. Jo her var det lekser fra første dag og jeg skuet noen lekser til utover uken.
    Meldt han på leksehjelp i år, så kan han gjøre litt på skolen de dagene.

    SvarSlett
  3. Hei :)

    Her kom jeg over en ny blogg igjen som jeg så absolutt likte å titte innom.. må straks stikke på jobb, men her kommer jeg innom igjen. Masse fine bilde.

    Ser du driver å går stikk ut du også..

    Har selv blogg.. men den er ikke blitt oppdatert siden i påska.. men det bli..

    Ha en fin dag.. og så kommer jeg innom igjen :)

    SvarSlett
  4. hei evelyn! Kjekt du stakk innom.
    Har blitt noen stikk ut turer, men ikke så mange som jeg har ønsket.
    Ja den bloggingen. Noen ganger skriver man ofte og noen ganger ikke så ofte. Noen ganger må jeg bare ta noen skippetak når det har blitt en god stund siden sist.

    Håper å se deg innom igjen!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...