09 august 2012

Shoppet på facebook i går..

Kom over denne på fjesboka i går. Flere som hadde bydd under minsteprisen. Så jeg la inn minsteprisen og ventet. Trodde jeg måtte betale mer. 800 kr, brukt et par ganger bare.. Et raskt søk på elkjøp fant jeg ut den koster 2500 kr ny!

Har sett på denne lenge, men har ikke tatt med råd til 2500 kr. Om den virker som den lover vet jeg heller ikke. Har sett en del rundt på bilder, videoer osv tidligere. Så nå gleder jeg til å prøve! Håper det blir farvel til høvel, voks, epilator ol!  Kan lese mer om den her

Så oppdatering kommer hvordan den virker!


1 kommentar:

  1. Da har jeg svidd av noen hår på leggene. Ble bare en prøve firkant i første omgang. Skal bli spennende å se om det kommer mindre der enn elllers. Tiden vil vise!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...