22 august 2012

Bytur igjen.

Skal på et møte først. 
Treffe tidligere arbeidskollega for en kaffekopp.
Etterpå kommer Ronny for vi skal på plantasjen!! 
Regner med det blir handlet en del der siden det var masse tilbud på det vi skal ha.. 
Været er ganske fint også..

Ble noen sånne 

Calluna-knopplyng


og slike men ikke så mange som på dette bildet. 
Vi må nok ta en tur tilbake før helga for å kjøpe et par til.


Ryggen sa Nei takk i går før jeg begynte i hagen. Så Ronny fikk gjøre det meste mens jeg bare uffet meg resten av kvelden!


2 kommentarer:

  1. Røsslyng er kjempefint, har noe selv på terrassen. De grønne er jeg ikke så glad i, ser du at masse har forsvunnet foran inngangen min? Fikk ryddegjengen som holdt på til å ta de!
    Ha en fin søndag :)

    SvarSlett
  2. Ja lyng er trivelig nå utover høsten og de står seg langt utover vintere!
    Så bra du har fått ryddet opp. Jeg har fått ned litt flere grønne planter på utsiden av huset. Har tatt sin tid.
    Det bringer bare ulykke har jeg funnet ut. Sist vi satte i gang ble Ronny dårlig. Endelig da vi skulle starte på igjen før helga, gikk jeg ned for telling. Heldig om vi blir ferdig i år, skal det holde på slik hver gang vi begynner å rote ute der.

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...