10 august 2012

Fredag og helg!

Ja uken flyr selv om man er hjemme har jeg funnet ut. Hatt mye besøk av nabogutten denne uken og Daniel Alexander har fått gått hjem tidlig fra SFO. I dag skulle jeg til Molde til kl 10.00 på 
JOBBINTERVJU!! 
Kjenner jeg gruer meg i flere dager til det, noe av det verste jeg utsetter meg for. Tror jeg brukte hele dagen i går på å pushe tanken på intervjuet foran meg! Men utpå kvelden sa jeg nok er nok. Satte meg ned og tok en skikkelig forberedelse. Hva som motiverer meg, sterke og svake sider. Sjekket litt rundt bedriften osv. 
Kjekt når vi har vært på kurs og fått så mye nyttig informasjon rundt dette å søke jobb. 

Intervjuet gikk kjempefint, fant en god tone og det tok rundt 1 time. 
Får vite mer neste uke!
Etterpå var jeg på kafe med 2 tidligere kollegaer fra jobb. Var koselig å treffe på gamle kjente igjen!

Heldigvis var det ikke like ille som på dette bilde.. ;)
men kjente jeg var helt tappet for energi når jeg endelig kom meg hjem nå på ettermiddagen!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...