14 august 2012

Oriflame Kick Off!

Kjempe kjekk kveld. Masse folk og så greit å få kjenne og lukte på forskjellige produkter!
Fikk prøvd nye neglelakker, nå har jeg bestilt alle sammen! Så nå blir det bare fine negler fremover! ;)



en av 9 kombinasjoner. Jeg har samme sølvfarge men rosa oppå.
Ble veldig stilig!
Bilde: NAIL GRAFFITI LOOK 1!

For skikkelig tøffe negler – se vår nye, fantastiske kolleksjon Nail Graffiti – 3 underfarger + 3 overfarger = 9 praktfulle kombinasjoner.

Vi kommer å dele dem med deg her på Facebook, så la oss begynne nå!

Nail Graffiti Base Coat 24601 Silver
Nail Graffiti Top Coat 24598 Blue

http://no.oriflame.com/products/product-list.jhtml?prodCat=veryme&brandCat=vmmknails

Så ble det en hel del andre ting også. Gruppelederen min lurte på om jeg skulle begynne å opprette gruppe også. Tenke litt på det og må vite litt mer hva det går ut på først. Er egentlig mange rundt her som vil kjøpe produkt osv. Det hadde vært kjekt å få til party, sminke, hudpleie og fotpleie kvelder uten å måtte kjøre helt til byen eller enda lenger! Noen som vil bestille noe, så bare ta kontakt så skal jeg hjelpe med bestillingen!






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...