14 august 2012

Maler, rydder og vasker!

Har rota, mala og rydda store deler av dagen.
Har demontert spisestuen vår, så nå er det bare å sette i gang med vasking og grunning. Eneste minuset er at jeg er tom for grunning. Men pytt jeg skal på kick off med Oriflame i kveld, så hadde ikke hatt tid til mer maling i kveld likevel. La stoffet som vi kjøpte til stolen oppå også. Tror det  blir bra, mye bedre enn det som var ihvertfall!

Sånn blir stolene etterhvert. 
Par strøk med laminatmaling og få skjært til stoffet. 
Så blir dette bra. 

Bordet ser slik ut. Ubehandla plate og svart aldring mala føtter. Ser nå at jeg har glemt å ta før bildet av stolen. Får gjøre det senere i kveld for jeg har flere som ikke er mala enda!

Begynner å bli hvite, 2. strøket med grunning.
Dette er noe jeg har ventet på lenge!

Har flere prosjekt på gang på samme tid. Denne kommoden. Har fått ferdig strøkene på utsiden. Nå er det bare å ta skuffene. Allerede grunnet 2 av de i dag. Resten får bli i morgen om jeg får det til. Hjemme med 3 barn og hund da. Så ikke sikkert det blir til at jeg orker!

Sjenken har fått plass under trappa. 
Har ikke vasket ut av glassene enda. Må ha lys inni der etterhvert også.
Nye knotter må jeg bestille!

En trøtt Sarah som har kosa seg på verandaen i hele dag. Vært veldig snill.
Ikke bjeffa mer en 1 gang og da var det 2 nabohunder som startet. Var ikke råd å holde seg da. Ville bort å hilse på ho også!

2 kommentarer:

  1. Hei...

    Dette blir nok fint...artig med slike prosjekter....

    Ha en fin kveld...kos deg på party...

    Klem fra Britt.

    SvarSlett
  2. Ja britt, kjente det var godt å komme i gang i hvertfall!

    Partyet var supert! Det kom utrolig mange. Vet ikke antallet men tipper rundt 30-40. Vi slo kr. sund ned i støvlene for de var bare 17 totalt.

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...