16 juli 2012

Det store BorettsSlaget Spill



Fikk besøk i kveld og vi måtte spille BorettsSlaget spillet. Det er utrolig artig. Lo så tårene trillet noen ganger.
Går ut på at en mottar naboklager. Så får man 3 ord som man må bruke i forklaringene sine. Mange ganger passer jo ikke ordene i det hele tatt til det klagen går ut på. Så da blir det veldig artig!

Jeg brukte lær tanga på loftet når jeg hengte opp klær, samtidig som jeg dyrket fluesopp. Noe som til trekte seg mange bier. Det var det naboklagen gikk ut på at jeg solgte honning og hadde bikuber på loftet.

Litt senere på kvelden hadde jeg kjøpt meg ny bh av fiskegarn, den hang seg opp i fangeren på naboen 2CV. Jeg måtte få hjelp til å komme løs, så jeg hadde ihvertfall ikke gjort det naboklagen gikk ut på..

Jeg hadde skrevet "Her bor do draugen" på all kumlokkene i borettslaget og det meste av de verste tingene klarte jo jeg å få. Vi fikk trimmet lattermusklene!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...