07 juli 2012

Lørdagskos

Prøver å få lagd noe godt til mat på lørdager. Uken er som regel hektisk i forhold til mat. 
Var lei av pizza, taco, biff og reker nå. Så i kveld blir det gratinert squash. Tror jeg har laget det før men det må være mange mange år siden. Så det skal bli godt å prøve igjen. Ungene ville ha tomatsuppe, så de fikk det med egg. Noe de er veldig glad i.




Ellers i dag har vi bare vært hjemme. Grunnet resten av pallene og trommelen. Så blir været ok i morgen blir de malt hvite. Fikk skjært til madrass, så nå er det bare å se seg rundt etter puter!

Resten av kvelden skal jeg lese. Begynt på igjen på Sagaene om Isfolket. Leste Heksemesteren i høst, så det var på tide å starte på isfolket igjen. Mange år siden jeg leste den nå, da leste jeg den på 47 dager, siden det var 47 bøker. Nå blir det nok brukt litt lenger tid for jeg har andre ting som må gjøres også!



2 kommentarer:

  1. Hei....maten såg god ut...skal prøve det en dag:)

    Sagan om isfolket har jeg lest jeg også...en herlig serie.....

    Kos deg med lesinga...Og ha en fin uke og ferie...

    Klem fra Britt.

    SvarSlett
  2. ja gratinert squash var aboslutt å anbefale.
    Stekte en kjøttdeig, smakte til med chili, løk og bacon + litt krydder.
    Gratinerte med en blanding av vanlig ost og parmesan. Blir i hvertfall lagd flere ganger her!

    Brukte en av de nye rømmesausen fra toro ved siden av. Den med hvitløk og persille. http://www.toro.no/bilder/bilder/nyheter/nyheter_mai12/Rommesaus_hvitlok_persille.png

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...