29 juli 2012

Tur på Snøfjellet eller ikke..

Med godt mot ble jeg med Liv for å gå på snøfjellet.
Men i de første bratte bakkene opp mot gapahuken fant jeg raskt ut at det her ikke var dagen.
Jeg har nesten ikke sovnet de dagene vi var på Hunderfossen, heller ikke så mye fra fredag da jeg dro til Tjelle for olsok feiring. I går kveld satt jeg nede med Sylvia til 4 og drakk vin! Så formen ble bare verre og verre. Kjente skjelven og kvalmen bare kom over meg. Så jeg sendte Liv videre alene, mens jeg skulle ned til Hilde Lovise. Men så følte jeg meg bedre og tasset etter Liv. Skulle nå se hvor langt jeg kom!

Kom meg opp igjennom skogen, opp på myra og helt opp under Snøfjellet, da kom liv på tur ned igjen. Hadde vel 20 min igjen til kassa, men jeg orket ikke mer. Hadde sikkert tenkt å snu 15-20 ganger allerede.
Fikk tatt noen fine bilder på turen opp! Nå skal jeg finne sofaen for jeg er helt skutt!!










2 kommentarer:

  1. Hei !

    Herlige bilder...kan tenke meg det var godt å legge seg på sofaen etter en slik tur...og masse med lite søvn ellers...

    Ha en fin Tirsdag...

    Klem fra Britt.

    SvarSlett
  2. Ja det var en kjempefin tur, men ikke noe godt i starten. Blir vel til at vi tar turen en annen gang også.

    Sofaen var veldig god ja, sov som en stein til neste dag. Fikk med meg at Ronny og ungene var stått opp og dro. Sov bare videre,så jeg trengte det vel!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...