27 juli 2012

Hjem igjen og like fort bort igjen..

ihvertfall for min del. Vi kom hjem i går etter 2 fine dager på Hunderfossen. Hektisk på dagen med masse folk og masse kø. Glad vi hadde med bestemor og bestefar som kunne passe på litt mens vi andre sto i kø her og der. Daniel vil en ting, Adrian noe annet og Silje skulle ihvertfall ikke det som brødrene skulle. Så vi var til tider veldig splittet. På kvelden siste dagen ble det jeg, ronny, silje og daniel som dro på Trollnatt. Det var veldig gøy og litt skremmende for ungene. Masse troll og fine forestillinger!
Skal laste opp bilder når jeg kommer hjem igjen sener i helga






Jeg har kommet til Tjelle siden det er Olsok arrangement der i morgen. Har allerede skrevet ut alle plakatene og lagd ei kake med god hjelp på kjøkkenet. Senere i dag skal jeg hente all maten, lage vaffelrøre og rydde skytterhuset slik at det er klart til i morgen. Av alle ting en kan ønske seg, ønsker jeg at det skal bli sol i morgen. Overskyet går greit det også, men IKKE regn. Det er så pyton når det regner. Alt er ute og ingen mulighet til å trekke inn om det skulle begynne å regne. Har fremdeles frisk i minne for noen år siden da det kom et skikkelig skybrudd. Grøt tallerkene ble mer full for hver skje som ble spist opp fordi det regnet slik! Huff får håpe det ikke blir slik i morgen!








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...