22 juli 2012

Nytt prosjekt i hus

Mamma hadde ryddet på loftet og snudd om litt. Så da måtte den game posthylla vike for noe annet som var mer praktisk. Dette er en gammel hylle som jeg satte inn der for mange mange år siden. så jeg var ikke sen om å si at den skulle jeg ha! Den har stått på posthuset som  bestemor og bestefar drev i mange år. Jeg har mange gode minner derifra når jeg gikk av bussen fra skolen for å hjelpe de med posten før jul osv. Var ikke mer enn 7 år da jeg begynte å gå av første gangene. Skal male den, men har ikke snøring hva jeg skal ha inni.  Så kom gjerne med tips. Har heller ikke anelse hvor jeg skal sette den for jeg har egentlig ikke plass. men det blir vel etterhvert!
Den sto sånn som på bildet hjemme på Tjelle, da hadde jeg masse små ting inni. Men opprinnelig har den stått andre veien og tror nesten jeg kommer til å snu den når jeg setter den opp her. 


3 kommentarer:

  1. Wow for en lekker hylle....jeg tror jeg har villet fylt opp med dubbe ditter jeg da...he he....

    Ha en fin kveld..

    Klem fra Britt.

    SvarSlett
  2. Skittlekker blir den når den blir malt og vasket!
    Ideer som popper opp;
    *puttehylle
    *å putte juleposten inni
    *lue og vottehylle
    *hylle for oriflame demoer ;)

    SvarSlett
  3. Jeg har hatt dem som settekasse på Tjelle med ymse duppe ditter inni.
    Så det blir vel det nå også. Jeg må bare finne plass!

    *Gi fiskene til mannen litt gift og bli kvitt et akvarium*

    * Kaste ut noe annet*

    *Utvide leiligheten*

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...