09 juli 2012

Endelig i Trondheim!

Trodde ikke det skulle gå så raskt, men nå er endelig Ronny innsjekket på St. Olavs hospital og skal ta hjerte operasjonen i morgen. Gruer oss begge 2, men får bare se fremover at det må gå bra, at han blir frisk igjen. Så håper vi han blir 100% frisk igjen slik legene mener han blir!

http://www.vitalvekst.no/wp-content/uploads/2011/08/St_Olav_hospital1.jpg

I dag har vi vært i det bygget der det er helikopter landing. Trodde det skulle bli mange timer med venting, men det slapp han. Jeg tror kanskje det var fordi de hadde masse nye data fra Molde, slik at de slapp å ta alt på nytt igjen om han hadde ventet lenger på operasjonen. 

Så det ble en bytur med litt shopping og avslapping. Jeg var så heldig å fikk kjøpe meg MBT sko for 500 kr! Hadde faktisk flere som sto igjen i størrelsen min, men til slutt falt valget på et par blå sko. Såg på et par hvite også, men de var mer joggesko aktige. Så jeg syntes disse passe bedre til jeans osv


Hadde veldig lyst å ta med min kjære på middag i Tyholttårnet, men været er dårlig. Så vi droppet det og bestilte oss kinobilletter heller. Det er XX antall år siden vi har vært på kino sammen bare han og jeg. Så det skal bli kjekt, få tankene over på noe annet enn morgendagen i hvertfall!
Så vi skal å se Istid 4 i 3D om ikke alt for lenge.

5 kommentarer:

  1. Hei Ekse Marie..

    Lykke til i morra...skal tenke på dere:)

    Vi var å såg Istid 4 i går en kjempefin film...Ungene lo godt også vi...

    Kos dere på film...

    Klem fra Britt.

    SvarSlett
  2. Hei.

    Masse lykke til i morgen. De er så flinke på St.Olavs at det er ikke noe å bekymre seg for, men jeg skjønner godt at dere er spent.
    Skal bli godt å få det overstått og se fremover.

    Kos dere masse på kino. Det er kjekt å kunne gjøre noe hyggelig for å få tankene over på noe annet.

    Fine sko forresten:)

    SvarSlett
  3. takk begge 2!

    Filmen var kjekk den, artig med 3D for oss bønder som ikke har sett det før.

    Måtte jo prøve skoa og de var uvant å gå i,men det gikk greit. Det er vel en vanesak. Vet det er mange som skryter av de!

    SvarSlett
  4. Kose dere i kveld uten tanke på morgendagen, ikke ofte dere kan få være alene uten barn i kinomørket ;) Synes filmvalget var litt artig jeg altså....
    Fine sko, har noe lignende på jobb. Brukte en ukes tid på å venne meg til dem. Gikk bare en time første dag, og økte gradvis. Går nå åtte timer på jobb uten problemer. Vet mange har gått fulldag første dagen og har fått avsmak på de. En blir nesten litt svimmel og uvel.

    Masse lykke til i morgen!

    SvarSlett
  5. Jo liv var helt sikkert andre filmer vi kunne sett. Men de andre begynte å sent. De vi ville se startet ikke før 21. Så da hadde de vel funnet 2 sovende i hver sin kino stol. Ikke hver dag man er oppe før 5 for å ta bussen!

    Ja jeg skal i hvertfall bruke de litt og litt, for jeg liker ikke heiser osv. Opp og ned med sykehusheisen i går fra 1 til 4 var nok til at jeg gikk bort å holdt meg fast en benk!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...