30 juli 2012

Tilbake til hverdagen

Ferien er over og det ble raskt veldig stille her i huset. Jeg er jo hjemme og på jakt etter ny jobb. Håper det ordner seg snart! Men jeg har nok å finne på her også en stund fremover. Skal male en del ting, kunne nå bare det været holdt seg fremover. Det har vært så ustabilt i det siste altså!

Ronny skal være vaktmester i borettslaget denne uken, så det blir noe plenklipping på han på kveldene. Så jeg får vel male selv fremover. Kjøpte stoff til stolene før ferien også. Maling er innkjøpt, så det er bare å sette i gang!

Så utrolig mange Klegg bitt etter turen i går. Har ikke antall, bare at det klør, klør og klør overalt!
Utryddet skulle de vært altså!!

Driver å laster over bilder fra telefonen, har brukt flere av disse app'en  for å redigere bilder. Ser mange bruker Instagram, men jeg er ikke forelsket meg i den enda. Fant en som het Dramapic og den liker jeg hakket bedre nå. Fant også en annen en her en dag. Så jeg tester litt ut. Dermed ligger jo bildene spredd i flere mapper på tlf.. Leter litt men finner de vel igjen. 
Liker bedre dramapic for for der kan en velge om en vil ha rektangulære eller firkanta bilder. Noe ikke instagram har. Ikke alltid ho Else har lyst å klippe bort bildene sine. Ellers er de vel ganske like!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...