14 juli 2012

Handleliste app






Siden det har blitt ny telefon, har jeg surfet etter app'er som er nyttinge. 
En av de jeg har sett etter er handleliste app.
Vi har brukt www.cozi.com som er en familiekalender samtidig som det er Gjøre lister, handlelister og middagsplanlegger. Var så glad jeg hadde alt på et sted. Men problemet var at app'en ikke fungere i Norge og surfet jeg på internettsiden fra mobilen fikk jeg ikke opp middagslisten. Så var egentlig like langt. Kommer nok til å beholde Cozi som familieplanlegger. Men  i dag har vi prøvd en app som heter Out of Milk

Den har også internett side slik at jeg kan skrive handleliste hjemme. Den synker til telefonen og når jeg kommer på butikken har jeg alltid handlelappen tilgjengelig. Kan lage så mange lister man vil. Så den blir nok brukt til mer ting enn bare mat fremover. Ser virkelig frem til et liv uten disse lappene som blir skrevet ned her og der. Kjøp ditt, kjøpt datt. brød, melk smør henger det på en lapp på kjøleskapet som sikkert var skrevet for 2 uker siden..
Nå er det bare å logge på og både jeg og Ronny har samme listene på begge telefonene! 
Kan vel ikke bli bedre!


Kjøpte meg tyrkisk yoghurt på butikken i dag, har funnet så mange oppskrifter siste tiden. Hørt flere skrytt av den også.Så i dag måtte jeg bare kjøpe ei bøtte!


Så nå blir det masse godt å spise fremover.
Et lite Google søk, ga mange bilder som frister!







2 kommentarer:

  1. Så smart App:)

    Tyrkisk youghurt ja.
    Kor fe en kjøpt det henn?
    Jammen fristende matbilde du la ut her no...

    SvarSlett
  2. Ja håper den er like smart neste uke og uken etter der. Det gjenstår og se!

    Yoghurten kjøpte jeg på butikken her, så den burde de ha i Eidsvågen også.
    Finnes i 500 og 1000 g bøtter!
    Veldig tykk i kosistensen, men smakte veldig godt med Daniels nyplukka blåbær. Kunne sikkert vært enda mer modne, men med litt sukker så det ikke så verst!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...